Del 3 av treningsprogrammet mitt

God ettermiddag! Nå er jeg akkurat ferdig med dagens treningsøkt og så snart jeg har fått i med litt mat er jeg klar for å jobbe litt. Deilig med noen kveldsvakter innimellom også slik at jeg får sovet litt lengre. Jeg hadde riktignok planer om å komme med en oppdatering tidligere i dag, men nok en gang valgte jeg skjønnhetssøvnen ovenfor dere. Håper dere tiligir meg! Nedenfor ser dere tredje og siste del av treningsprogrammet mitt som PT-en min, Mikael, har laget til meg. Disse øvelsene er rettet mot ben, legger og mage. Enjoy!

Squats: 3 set. 6-8 reps. (Ben).

Legpress: 3 set. 6-8 reps. (Ben).

øvelse

Lunges: 3 set. 8-10 reps. (Ben)

leg

Leg extension: 3 set. 10-12 reps. (Framside ben).

Leg curl: 3 set. 10-12 reps. (Bakside ben).

Seated calf raises: 3 set. 12-14 reps. (Legger).

Cable crunch: 3 set. 10-12 reps. (Mage).

Legraises: 3 set. Max reps. (Mage).

Cardio: Etter hver styrkeøkt kjører jeg cardio i 30 minutter eller 20 minutter intervaller. (Aldri intervaller etter bentrening).


Del 1 av treningsprogrammet mitt finner dere HER. Del 2 finner dere HER. 

1 kommentar

  1. Er det mulighet for å gjøre en av delene 2 ganger i uken (ikke etter hverandre), og når det gjelder gruppetime: Kan jeg være med på transformer vedsiden av denne planen?

    På forhånd takk for svar!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *